ZGŁOŚ NIEPRAWIDŁOWOŚCI

 

 

 

 

 

 

Projekt pn. „Gmina Miejska Głogów dla mieszkańców-tworzenie Centrum Usług Społecznych w Głogowie” dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku, Działanie 7.7. Rozwój usług społecznych  i zdrowotnych, typ 7.7.B Tworzenie i rozwój CUS, Nr projektu nr FEDS.07.07-IP.02-0002/24

 

 

W przypadku zauważenia nieprawidłowości każdy uczestnik projektu może:

- zgłosić pisemnie do Instytucji Pośredniczącej – DWUP w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b; 58-306 Wałbrzych, podejrzenie o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta/Partnera/Podmiotu upoważnionego do ponoszenia wydatków z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. oraz Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej:

- zgłosić anonimowo za pomocą formularza kontaktowego na stronie Instytucji Pośredniczącej: http://www.dwup.pl/kontakt/formularz.html informacji o możliwości wystąpienia nadużycia finansowego, w tym konfliktu interesów i korupcji.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 czerwca 2025 10:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Woźniak
Ilość wyświetleń: 54
25 czerwca 2025 12:57 (Agnieszka Woźniak) - Zmiana treści zakładki.
25 czerwca 2025 12:57 (Agnieszka Woźniak) - Zmiana treści zakładki.
25 czerwca 2025 11:08 (Agnieszka Woźniak) - Zmiana treści zakładki.